mellandagsrea

Nu är det dags för shopping! Vaknade nyss av att SandiePandie ringde. Vi ska in till stadan idag och göra av med lite mer pengar. Måste hitta kläder till nyår, samt förnya garderoben lite så man kan slänga lite skit.

Alltid så typiskt att man ska vara så dum och handla upp halva lönen INNAN julafton, när man vet att man kommer få presentkort på självaste aftonen. Det var ju det enda jag önskat mig, lixom. Menmen, går inte att göra någonting åt nu iallafall.

Kan passa på att rätta ett fel i föregående inlägg; presentkorten blev sammanlagt 3000:- inte 2000:-. Så det kommer ju bli en hel del kläder minsann.

Samt att jag och Sandie måste träffas och snacka lite. Saker har ju hänt nu under julen som måste diskuteras. Och såna saker går det bara att diskutera med Sandie om. Lite internt sådär!

Men nu; dricka kaffe och röka en cigg
Sen; Sminka mig och fixa disken. whoopie.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0