länge sedan, javisst

Jahaja, här har man ju inte varit inne på år och dag kan man ju känna. Men så är det när fantasin sinar och man känner att det enda som skrivs ned här är skit skit skit.

Och så kommer det fortsätta, mina kära vänner. Har fortfarande en bra statistik må jag säga. Har väl mina trogna läsare som går in här varje dag i hopp om att jag skrivit något om mitt liv. Ledsen för att ha gjort er besvikna.

Men alla förtjänar ju en andra chans, eller hur? Jag tänkte att jag skulle försöka börja igen, och denna g¨ng inte klaga så himla mycket, med andra ord sluta vara en sån bitterfitta. Så, here we GO!

Dan före dan före dopparedagen. Har ingen speciell julkänsla. Försöker hitta den speciella feeling med lite julmusik (Vinyl 107) och har tänt julstjärnan i fönstret. Som alla kanske vet så bor jag hemma hos min älskade älskling i haninge. I hans söta lilla etta har jag packat in alla mina kläder och gjort hans lilla etta ännu mindre. Badrumsskåpet är fyllt med mitt smink, hudprodukter som jag aldrig använder, nagellack och tusen parfymer. När han öppnade skåpet slängde han ur sig; "jaa, det märks ju att du bor här.." med en kanske lite besvärad ton.
Ja, lilla vän. Nu är även detta mitt revir! :)

___________________________________________________________________

Detta inlägg fick sig en liten paus av att SandiePandie bad mig ringa. Så nu har vi haft vårat lilla snack om jobb och "nedlåtande luder" (intert. jobbigt va?) Men det är alltid lika skönt att få lufta sig, och inte bara prata med en karl som egentligen inte förstår cafévärlden, men som gärna gör sitt bästa för att göra det.

Imorgon står klippning på schemat. Klockan 11:00 ska vi vara i Ringens (Djävulens) centrum för att göra oss juliga och fina. Jag måste klippa mina äckliga toppar, samt göra en uppfräschning av håret som ser rent ut sagt förjävligt ut. Jättefint när jag precis har tvättat det, men så fort det torkat och varit uppsatt i en tofs ser det ut som att jag aldrig sett en hårborste förut.  K A O S!

Sen är för för i helvete julafton!! Vart är julkänslan? Ska försöka leta efter den nu.



GOD JUL!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0