byebye

Är supertaggad på att handla nu. Vill gå runt där i affärerna och bara plocka på mig massa kläder, och veta att jag inte ens behöver röra bankomatkortet! Strosa runt där bland alla dessa rea-plagg och mysa. Och åka hem med alla tusen påsar som jag sedan tömmer framför Dannes häpna min och stolt visa upp vad jag köpt! ÅÅH!
Sedan ska väl dagen avslutas med en mysig fika med min vän. Asbra dag helt enkelt.

Har varit snäll nu och diskat åt min karl. Jag har nämligen bestämt att om JAG lagar maten, ska HAN diska. Men han skjuter gärna upp det, och tillslut förstår jag att om det ska bli gjort måste jag göra det själv. Och den stackarn har inte sovit mycket inatt och jobbat hela dagen. Vad gör man inte för sin andra hälft, lixom?

Jaja, nu ska jag röka en sista cigg innan det bär av mot bussen som ska ta mig in till staden.

Sandie, syns snart! :)



Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0