uppdatering

Fattar egentligen inte varför jag har kvar min blogg. Jag skriver aldrig i den. Eller jo, men vääldigt sällan. Jaja, whatever.

Jobb idag. Jobb hela veckan. Jobb igår. Det är svårt att tänka sig att det är såhär man ska hålla på till den dagen man dör. Eller ja, går i pension iallafall. Jobb måndag till fredag, vaaaarje vecka. Förr jobbade jag två dagar i veckan, och var ledig fem. Jag var ju aldrig i skolan, remember? Nu är det tvärtom. Ledig två dagar i veckan, jobba fem. It's sucks.
Men det är ju som alla säger, ska man någonsin bli vuxen är det ju dags att ta tag i saker och ting. Och det har jag sannerligen gjort.

Börjat jobba heltid, tagit tag i träningen (okej, tränat två gåner förra veckan..) samt betalat av alla skulder så jag nu kan börja spara igen. Jag menar, jag kan ju inte sitta här med 1 krona på sparkontot - vilket är det sista jag har kvar. Resten tömdes innan Bulgarien. Illa, illa..

Men nu kör vi så det ryker!!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0