sjuker

Hemma igen från gotland. Kom hem måndag morgon efter att ha sovit ca 2 timmar på en båtjävel. Dock sov jag i en jävligt skön hytt, så det var inga problem då.

Började jobba heltid igår. Ska jobba mitt andra heltidspass idag, 12-20. Sen är det hem och lägga in bilder från gotland och bulgarien. Kul kul.
Börjar dock bli sjuk nu igen, så går runt och hostar, slemmar och är allmänt äcklig. Men det är väl så det ska vara när man har krökat stenhårt en hel vecka, och sen kommer hem och inte ens tittar åt en flaska (burk?) med alkohol. Nej tack. Ska försöka satsa på en vit månad nu. Sen vet vi ju alla hur det brukar gå. Helgen närmar sig, och jag är LEDIG!

Men nu ska jag borsta tänderna och springa till bussen. SEE YAAAA!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0