kaffe och risifrutti

Gör alla som jag gör när de äter risifrutti? Att man äter upp själva risröran och sist sylten? Jag har fan gjort så sålänge jag kan minnas. Från första dagen. Är det konstigt och ovanligt? Jag tycker fan inte det. Det är det mest normala man kan göra.

Var och tränade igår. FYFAN va jag har ont i kroppen.. Har varit hurtig som fan de senaste veckorna. Har varit ute på timslånga skogspromenader, gymmat och ätit bra. Eller ja, bra och bra - men bättre! Däremot dricker jag en jääävla massa kaffe, men vad ska man göra när man jobbar på café?

Jobb idag igen. 11-19 är mitt pass, vilket är rätt skönt. örjar i cafét och stänger brödavdelningen. Asnajs.

Ikväll blir det bio. Transformers är filmen jag ska se. Ytterst trevligt!

Men nu är det sminkning och hårstyling som gäller. Avancerat det där, haha.

HÖRS!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0