gotland

Just nu sitter jag på gotland på Maddes och Mias altan ute på campingen. Väääärldens lyxigaste jävla altan och jag trivs som inåthelvete. Jag dricke vin och börjar känna hur alkoholen börjar smeka min kropp sakta med säkert.

ikväll blr det som alla andra kvällar. Just nu är vi här på medeltidsveckan och det finns en "klubb" som är väldigt medeltida. Det serveras bara öl eller vin, och tar du upp mobilen så hamnar du i "stocken". Det är en sån där grej som man sitter fast med händer och huvud - ni vet? Precis som på medeltiden. Det fungerar bra och vi har blivit lyckligt fulla varenda dag.

Mycket händer. Jag har gjort "inbrott" i den 'bengaliska trädgården' som stänger klockan tio, fått blåmärken efter den stora grinden som jag klättrade över. Men vafan, jag njuter som fan just nu, eftersom jag vet att efter denna resa så blir det heltidsjobb. SUUUUCK!

Men nu ska jag fortsätta med krökandet och bli full. Men jag uppdaterar när jag kommer hem. Vinet skriker mitt namn, och jag känner att jag ska kramas med vinet just nu. FYFAN VA JAG NJUTER JUST NU!

Pusspusspuss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0