yes yes yes

Jag är duktig. Eller ja, det kanske inte är så duktigt att börja städa klockan tolv på natten, men just nu känner jag mig riktigt taggad på att städa.

Och när jag städade ut under trappan hittade jag pappas gamla hantlar. Så nu är det dags för lite träning hemma också. Hur najs är inte det? Dock lite för tunga hantlar, men kör jag tio i taget så är det ju luuuugnt!

TAGGAD TILL TUSEN FÖR DETTA!!!

Men jag behöver hjälp med en sak.... VAFAN ska jag vara på skivan? Det är endast 25 dagar kvar, och jag har ingen aning. Visst, jag och Apelskog har en bra idé, eller ja, den duger iallafall. Men måste börja sälja biljetter iallafall..

Nu; Fortsätta städa! PÖSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0