wihow!

En riktigt riktigt bra dag idag! Har nu precis kommit hem från gymmet där jag och Jennie kämpade som fan. Jag kan erkänna det, att jag svettas nästan aldrig när jag tränar. Varken springer, tränar styrka eller något annat. Men idag, skoja inte vad det rann om mig! Men jag kände mig riktigt stolt, för då känns det verkligen som att man har kämpat.

Vi bestämde oss innan att vi skulle ta något litet innan, eftersom varken jag eller Jennie hade käkat någonting. Så vi gick först in på pressbyrån för att köpa oss en liten fullkornsmacka och en yoggi. Såhär löd konversationen;

Ninni - Vafan.. Jag vill ju ha en macka med ost och skinka..
Jennie - Jag skulle lätt kunna få i mig en 90grammare....
Ninni och Jennie tittar på varandra, och de vet att de tänker på samma sak.
Ninni - Amen vafan!  (slänger tillbaka skitmackan i skitkorgen)

Så det vart en 90grammare. Pluuuus pommesfrites. Plus en cola. Fattar inte hur jag kunde stå upp efter det, var så jävla mätt. Var mer rädd att jag skulle spy som en gris inne på gymmet. Men den där hamburgaren fick mig faktiskt att kämpa mer, eftersom jag var fast besluten om att den skulle bort. BORT BORT BORT från min mage. Och jag kan lova, efter det där jävla passet är både hamburgaren och maten från igår borta. Jisses.

Nu ska jag ligga och lata mig i sängen en stund, och sen får vi se vart kvällen för mig.

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0