mina älsklingar genom tiderna.

Jag har lämnat in min älskling. Min älskade telefon ligger i händerna på någon annan just nu. Och jag är ledsen, eftersom lagningen kommer ta 2-3 veckor. Det är helt sjukt, men jag är verkligen besatt av telefoner. Det är det bästa som finns. Ju mer den kan göra, desto mer kärlek får den från mig.
Men ändå har jag faktiskt inte haft så överdrivet många telefoner.
Dessa telefoner har jag haft, både lånade och egna:

Första telefonen någonsin. Vem har inte haft en sån här lixom?

 Andra telefonen. Jag var aspopulär eftersom jag hade spelet bounce. Coola jag.

Jag var skitstolt över denna telefon, eftersom den hade blåa lampor som lös på sidorna.

Fick av mamma i samband med julafton. Jag grät av lycka!

Köpte denna själv när jag fick min lön. Och det var inte långt efter att jag fått telefonen ovan. Mamma blev arg!

Lånade av Wellman, eftersom hon ville låna telefonen ovan.

Tröttnade på touch och bytte till denna. Faktiskt en as-skön telefon!

 Lånade av Wellman under turkiet-resan för att kunna ta sköööna bilder.

 Fick denna nu i november. ÄLSKLIIIIIIIING!!! (som nu ligger i handen hos någon annan....)

Har nu telefon nr 4 igen, men den stör mig som fan eftersom joysticken är seg som fan!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0