träning

Nu har vi hamnat i en sån där svacka igen så vi aldrig tränar. Och med tanke på hur jag ser ut just nu måste det ändras. Så jag och Jennie ska åka och gymma imorgon, och det ska bli den nya starten på mitt förhållande med gymmet. Så är det bara.

Det som är jobbigt med att bo hemma när det handlar om träning och kost, är att det ofta blir så att man äter det mamma lagar. Att man inte ställer sig brevid och gör sin egna lilla mat, som är lite nyttigare än det hon gör. När man flyttar hemifrån kommer man ju själv få bestämma vad som ska finnas i kylen, vad som ska stå på matbordet och vad som absolut inte ska finnas på den såkallade "godishyllan".
Sen är det så jävla svårt att inte äta något onyttigt när jag inte tål frukt. jag tål inte äpplen, bananer, kiwi - ingenting. Jo, mandariner och allt inom den "apelsin-familjen". Jag kan inte ta ett äpple när jag är sugen på något, så det blir en macka, en chokladbit eller något annat onyttigt.

Ska man kunna fixa det här, måste man verkligen göra det på riktigt. Och jag ska FANIMEJ fixa det!!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0