sömnlös

Jaaaha, så ligger man här och är vaken. Har inte somnat än, och nu känns det ju ganska så jävla meningslöst att ens fundera på det. Fast, nu har jag iofs ingenting att gå upp för. Egentligen skulle jag mött Victoria och Jennie imorgon (idag för er) och vi skulle ha suttit i solen, myst rejält och kanske tillochmed grillat lite. Men av det jag kan se nu, så kommer det inte blir fint väder. Det är grå himmel, dimma och kallt ute.

Kanske, kanske kommer det spricka upp och bli fint, men jag tror inte det. Tveksamt.

Så man kanske ska satsa på att övningsköra till tyresö centrum och köpa lite hårfärg? Göra jäääääättemycket slingor så man blir lite ljusare i barret? Kanske tillochmed kör på en helfärgning....? Hmm, tåls att tänka på.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0