pollenbajs

Fyfan va det börjar komma pollen nu då. Jag åkte med Simon inatt under hans arbete, och kände av pollen direkt när jag kom ut. Satt och nös konstant och näsan rann som ett vattenfall. Asjobbigt... Så imorgon blir det vårdcentralen och ta en spruta, hem och packa gymkläder, åka in till stan och försöka njuta av vädret och sen gymma. Efter gymmet blir det en mysig fika med Jennie&Victoria och sen ska jag ringa gamla jobbarkompisen Martina för lite skitsnack. Trevligt!

Så det blir min tisdag det. Ska förbi Apoteket innan Vårdc. för att köpa lite tabletter och nässpray som kan hjälpa mig innan sprutan börjar verka. Fyfan va jag HATAR pollen.

Idag har jag BARA sovit. Kom hem med Simon runt nio-snåret och somnade direkt. Vaknade vid ett och käkade en Billys. Somnade igen och vaknade vid halv sex. Käkade köttbullar med makaroner. Somnade igen och vaknade klockan tolv av att Simon gav mig en hejdå-puss för att sedan åka till jobbet.

Och jag är fortfarande trött? Men jag ska försöka somna snart igen innan jag blir pigg, för då kommer jag inte kunna somna alls istället. Men jag uppdaterar väl imorgon. Ska försöka komma ihåg kameran så man kan ta lite sol-och-jätte-mysiga-bilder imorgon.

Puss!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0