myspys

Okej, det var inte så himla fint som jag trodde. Men det var rätt mysigt här ute iallafall. Tog med mig ennkopp kaffe, samt pannkakor och en toast. Efter den mysiga frukosten borstade jag min hund, så nu är han fin också.

Tänkte sitta kvar här ett tag, det var faktiskt riktigt skönt med sol och samtidigt lite svalka. Sitter väl här tills pappa kommer hem och det är dags för att städa lite. Dammsuga och våttorka lite, eftersom mamma kommer hem snart. Det måste vara ett fint hem hon kommer hem till, älskade lilla mamma.

Annars då..? Jo, det rullar på. Känner mig faktiskt glad numera. Vet inte riktigt vad det beror på, men bryr mig inte riktigt heller. Skulle ju kunna vara bra att ta tag i skolan lite också. Kan man ju egentligen göra nu, med kaffe och sol som sällskap. Jo, en bra idé.

Som ett litet slut på detta inlägg vill jag bara hälsa till mina grannar att jag hatar er. Ni är glappkäftade idioter, och jag gillar er inte alls. Ni vet ingenting om mig, och borde därför inte lägga er i mitt liv!

PUNKT.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0