min sommar

Jag sitter och halvplanerar min sommar. De planerna jag vet som är spikat just nu är bara Gotland. Och det är faktiskt det enda jag vet att jag kommer kunna fixa, om man tänker på pengadelen. Men en vecka på Gotland duger fint för mig, då man måste se till att hitta ett bra betalt heltidsjobb. Jag vill inte jobba heltid på caféet som jag jobbar på nu, eftersom jag redan nu är sjuuuuukt trött på det stället.

Jag kaaanske har ett heltidsjobb till sommaren, men jag tänker inte hoppas för mycket, då det faktiskt är mpnader kvar dit. Men det är nog dags att börja sätta sig ner och söka lite jobb, eftersom det kommer bli jobb-sökar-kaos sen när alla tar studenten. Så det är nog dags att börja nu.

Jobba ska jag göra iallafall, sen resa, sen flytta hemifrån, sen jooooobba, sen gifta mig, sen skaffa barn, sen joooooooobba och tillslut dö. Jag har det rätt bra planerat.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0