Min dag

Jo, nu när jag äntligen åker till skolan så visade det sig självklart att vi inte hade någon svenska. Alltså ingenting för resten utav dagen. Jag har alltså åkt dit helt i jävla onödan. Men jag satte mig på bussen mot gullmars istället och mötte Jennie. Tog en kaffe, gick hem till henne och snackade lite skit. Sen rörde vi oss in till skanstull där jag skulle hämta min tårta. Jag hade beställt en tårta till papi som fyllde år idag.

Där åt vi öven en bit. Påvägen hem började jag må illa. Det vattnades i munnen och det kändes som att jag skulle spy. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Men jag klarade mig hem. Skulle käka oxfilé med pommes idag, men jag fick inte i mig ett skit. Mådde illa som FAN! Gick och la mig i sängen för att vila ett tag innan vi skulle käka tårta.

Men ingen tårta vart det. Det var fotboll idag. så två av pappas kompisar kom över och tittade lite. Så jag sov till tio istället, gick sedan upp och har sen dess suttit och pratat med mamma.

Nu ska jag väl försöka sätta mig ner och jobba med någon inom skolan. Nu när man ändå är uppe och pigg lixom.

Men vi hörs lite senare.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0