kan inte sooova

Jag kan inte sova. Inte efter att jag har sett det där. Jag fick sjukt ont i magen och blev förbannad. Sen att man till råga på det har bajsont i ryggen gör ju inte saken bättre. Inte heller att Victoria ligger här och snusar (sover) brevid mig. Men jag kan verkligen inte sova.

Det blir nog ingen skola för mig imorgon.. Dumma dumma dumma mig..

Nu har mamsi och mina småsyskon åkt. Mamma planerade en resa för henne och de små liven. Tyvärr vet jag inte vart de skulle, eftersom mamma var stenhård med att inte berätta för någon om deras destination. Tillochmed hon var lite osäker på vart dem skulle när hon ringde till resebyrån idag. Lilla förvirrade mamsi.

Så, ensam hemma (om man inte räknar med papi och bror) i en vecka nu då. Men inget festande för mig, eftersom det är jobb på helgerna. Men iofs är det ju påsklov nästa vecka....? NAJS.

Men nu ska jag väl fortsätta glutta runt på internet, så kanske magen och ryggen också vill dra sig tillbaka. Kanske skriver snart igen, eftersom jag inte har något liv.

puss

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Det är lite jobbigt när man inte kan sova, man blir så stressad. :D

2009-04-02 @ 04:18:52
URL: http://gaystyle.se
Postat av: gaystyle

Haha ja, men men. :)

2009-04-02 @ 04:32:48
URL: http://gaystyle.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0