jag är olaglig

Idag har jag gjort något olagligt. Något väääldigt olagligt. Men jag tänker inte säga vad, ifall lilla polisen läser detta, haha. Men under tiden jag "gjorde detta" hade jag kraftig hjärtklappning och var förjävla nervös hela tiden. Men det gick bra, jag klarade mig utan problem. Men det var första och sista gången jag gjorde det iallafall. MAMA MIA.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Fruktansvärt skönt var det, kan jag lova. Tagit ut 2 av piercingarna i naveln har jag också gjort. Dem längst ner. Det var så jävla snett, och jag blev less varje gång jag såg dem i spegeln. Så ut åkte dem. Men jag har kvar tre iallafall, får se om de också åker.

Ska sminka mig snart, för att sedan möta Victoria. Sen bär det av in mot staden. Skitfint väder ute också, synd bara att man är så jävla allergisk..

Skulle ha tagit sprutan idag, men den var slut på alla apotek och skulle troligen inte komma in förrän imorgon.. Så jag får gå upp tidigt imorgon också. Sug säger jag bara. Köpte Kestine istället, får se om de hjälper. Ska se om jag behöver köpa nässpray också, eller om det vill ge med sig iallafall.

Nu kan jag inte sitta här längre, ska sminka mig. PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0