ingen sömn inte.

Det blev ingen sömn för mig. Vid fem gaav jag upp och satte på datorn igen. Så nu är jag alldeles hyper och kommer intye klara mig långt idag. Men nu är det skola som gäller, och sen ska jag åka och träna med Victoria och Helen (a.k.a Svampen) och det ska blir kul och se om jag pallar.

Vad som händer efter det vet jag inte. SOVA kanske?! Annars kommer jag inte klara mig långt. Ingen utgång blir det iallafall, eftersom att kontot gapar rätt tomt just nu. Men det är inte så långt kvar till löning, och jag har lite så jag klarar mig.

HYPER HYPER HYPER!!!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0