god jävla fattig natt

Nu, innan min rygg går av och jag dör, ska jag gå ner i min säng och sova. Imorgon är det skola, samt stan med Victoria. Vi ska kolla efter maskeradkläder eftersom jag ska ha skiva på måndag (!!) med temat film. Måste ha lite inspiration, så måste in och kolla lite. Vi har våra idéer, men vi får se om man hittar något annat kul.

Vill ni veta en till rolig grej? Jag vart så öööööverlycklig när jag såg det. *NOT!*
Jag har numera 12 kronor kvar på mitt konto, och min plånbok ekar jävligt tom. KUL ELLER?! Lönen kommer inte förrän på fredag (eller måndag, beroende på om chefen är snäll) och mina cigg kommer ta slut imorgon. Vafan gör jag?!

Jag kommer säkert behöva låna pengar av Victoria så jag kan köpa mig något kul imorgon, så får hon dem sen. Men cigg då? Och allt annat nödvändigt som man bara mååste köpa? Som kaffe? Hur ska jag ha råd med kaffe?

Som sagt, det är inte bara ryggen som dödar mig, det är ekonomin också.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0