fan fan fan

Jag som precis börjat förvänta mig att jag inte skulle behöva jobba idag, får ett sms av en tjej på jobbet som frågar om jag kan komma in och stänga. Fan fan fan.. Jag som verkligen inte orkade. Men skit samma, fuckade upp jobbet ihelgen så det är väl det minsta jag kan göra. BAAAAAAAAAAAJS.

Vart ingen skola idag. Jag somnade ganska sent igår, så jag var väl antagligen för trött när väckarklockan ringde. Vaknade iallafall vid ett och suckade lite.

Så nu är det bara att röra sig mot tvättstugan, torktumla de nytvättade skjortorna och börja fixa mig då. SKIIIIIIT!

Vi hörs sen då. puss

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0