duktig!

Nu har jag och pappa hjälpts åt med att städa hela huset. Och jävlar var det är fint och luktar gott nu! Vi är ett bra team. Och jag har precis duschat och sminkat mig lite halvt, för snart ska vi till gymmet. Jag vet att ni tänker nu; "men varför duscha innan gymmet?" - Jo, för att mitt hår var skabbigt och jag har ingen lust att visa upp mig så, och därmed basta.
Saaamt att alla vet ju att på gymmet finns det fina grabbar också.. MJAU.

Så, klockan sen ska jag möta Wellman på gullmarsplan, får skjuss av min lagkamrat papi till alleplan. Måste köpa cigg, har fått snåla av pappa som också, för att göra det hela jobbigare, röker malboro light. Röka luft lixom?! Menmen, jag ska snart få köpa mina egna cigg.


Så, det var väl det jag har att komma med just nu, kanske uppdaterar efter passet. Puss&kraaaaam

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0