deppinlägg, gånger tusen

Okej, jag vet seriöst inte vad jag ska göra med mitt liv som det är nu. Jag kommer gå ut med världens sämsta betyg, och jag kommer vara en förlorare resten av livet. Det är väldigt lätt för andra att säga att det bara är att åka dit, det är bara att sätta sig på bussjävlen och åka dit. Men jag pallar verkligen inte, orkar inte åka dit.

Jag har fått IGvarningar i allt. Förstår ni? ALLT! Tillochmed svenska och textkommunikation. Mina normalt starkaste ämnen, som jag faktiskt lade ner hjärta och själ i. Vad hände egentligen? Vafan håller jag på med¨?
Vi har skiva om en och en halv vecka, och jag har ingen aning om vem jag ska bjuda, vilka som ville komma och vafan jag ska klä ut mig till. Men vi har en idé. En idé iallafall, grattis.. Sen ska man betala middagen IMORGON! Imorgon ska pengarna för middagen vara inne.

JAG ORKAR INTE! Jag tar studenten 4/6 och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, vad ag ska göra med mitt hår, vad som händer efter med middag, mottagningar och grejer. För om jag vill ha en mottagning - VEM FAN SKA KOMMA? Jag och Victoria har pratat om att slå ihop våra mottagningar, eftersom vi har samma vänner, och sådär. Men sen då? Ska man gå på slutskivan? På balen?

Jag har ingen som helst lust att gå på balen. Faktiskt. Vad ska jag göra där? Pallar inte.. Känns meningslöst. BAJS.

Vad ska jag göra efter studenten? Ska jag jobba heltid på cafét, resa, flytta hemifrån? Skaffa barn? Gifta mig? Jag är så jävla trött på läget just nu. Det har verkat så jävla enkelt, men allting är en fet jävla röra just nu. Orkar inte.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0