ångestladdad

Okej, jag har just nu stor ångest. Jag vet inte om jag pallar gå ut ikväll, eller om jag bara vill ha en lugn liten hemmakväll. Det är trots allt påsklov och det borde man ju utnyttja till fullo, men jag har suttit inne hela dagen, och vet inte riktigt om jag vill ändra på det heller... JAG VET INTE.

Anna skulle iallafall träffa sin papi nu, och sen skulle hon ringa. Vi får se vad som händer, hon kanske lyckas tagga till mig lite, men nu ser det mörkt ut på den fronten. Ska upp vid tolvtiden imorgon och städa och dona, eftersom jag verkligen tappade suget för det nu. Sååå, jag vet inte riktigt.

Skulle jag verkligen orka klä på mig, sminka mig och fixa håret just nu? Eller alls ikväll? Kanske man ska tvinga hit Anna på en mysig filmkväll istället? Kolla lite film, snacka lite skit och må allmänt bra. Eller så letar vi lite party (eller bara en str samling trevliga människor på samma ställe) och drar dit och gör kvällen lite roligare.. Får se vad min kära vän Anna känner för.

Nu vart det ett tjatigt och tråkigt inlägg. Inte för att resten av inläggen är roligare (?)

bajsapåer

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0