åååh

Fyfan vilken tid detta tar. Har nu rensat hela garderoben med kläder, eller ja, från kläder. Men det är som att skiljas från tusentals minnen. Jag kan helt enkelt inte slänga kläder. Jag får nog sova i mammas säng inatt, eftersom min säng är fullproppad av kläder fortfarande. Skönt att kunna ha fyra sängar att välja emellan, nu när mamma och de små är borta. De är förresten i Kap Verde. Hon ringde tidigare idag och berättade att hon satt på stranden, de bor på all inclusive hotell oxh hotellet ligger rakt på stranden. Är njag avundsjuk? Neeeeeeeeeeeeeeeeej då, klart jag inte är.....

HATA HATA HATA!!!

Själv sitter man sliten och ful i en säng full med skitkläder och ett helt rum att ta hand om.

Men men, jag går inte och lägger mig förrän rummet skiner som kungens silver!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0