uppdatering

Ja, vart ska man börja?
Jag kan ju säga att jag haft det väldigt bra sedan jag skrev sist. Ofattbart bra. Jag har mått perfekt, och det mesta har gått som jag velat. Jag är lycklig just nu, riktigt lycklig.

Det enda som är ett litet problem i vardagen är väl att jag känner mig ensam ibland. Sådär på nätterna (läs; tidig morgon) när jag ska sova blir det lite ensamt, och man önskar mer än gärna att någon kan komma. Men det är nog ingen som är så himla pigg på att komma vid fyra på morgonen en vardag..?

I helgen var det fest på Värmdö. Bubba och hans gäng bjöd över mig och Anna på kräftskiva utan kräftor. Det var riktigt kul, iallafall för min del. Och mycket som hände.
Det var party fram till sju på morgonen, och jag kan ju lova att jag saknat att festa. Att gå ut på krogen är verkligen inte samma sak som hemmafester. Och ibland är hemmafester roligare! Det är mer socialt tycker jag (:
Det farligaste men också det roligaste var väl när jag ramlade i en båt.
Jag, Bubba, Emil och Paco satt vid en fin liten brygga, när jag helt plötsligt välter bakåt och hamnar i en båt. Och det var riktig tur, eftersom jag annars hamnat i vattnet. Vilket jag iofs gjorde iallafall, eftersom båten var typ 20 cm fylld med vatten.
Blöt vart jag hur som helst.

Men det var kul, och mysigt att vi stannade kvar så länge och bara umgicks! Jag hänger gärna på nästa gång också!

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, men vi hörs godingar! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0