onsdag

Sådär ja, ännu en skoldag avklarad. Iofs va jag hemma från skolan igår, men det är en världslig sak.
Som sagt har jag ju världens skönaste schema, så jag har praktiskt taget slutat nu.
Var tvungen att gå tidigar från filosofin för att åka till ungdomsmottagningen, och det gjorde att jag missade naturkunskapen. Men jag slutar vanligtvis 10:50 på onsdagar. Riktigt skönt!

På tal om filosofin - vilken jävla flumämne! Jag får ont i huvudet direkt när jag går in på dessa lektioner, och blir bara förvirrad när han står där och pratar om alla möjliga olika slags ordförklaringar osv.
Tillexempel;

''Jag ljuger alltid''

Hur förklarar man det? Om man talar sanning, så ljuger man ju inte alltid. Men om det inte är sanning, så ljuger man ju inte alltid.... HELT SJUKT. Såna där grejer kan få mig att klättra på väggarna av irritation eftersom jag blir allmänt bortvirrad och tvingad att tänka för mycket..

Men nu, sängen. Jag sov inte alls mycket inatt, så jag ska sova en eller två timmar.
Vi hörs kanske sen, tänkte lägga in bilderna från helgen, även fast det inte vart så fruktansvärt många.

PÖSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0