klar

Nu jävlar har jag städat fint. Eller ja, lite slarvig har jag varit, men det mesta är gjort. Jag har damsugit, skurat och dammat skrivbordet. Så lite duktig kan jag väl ändå kallamig själv?

En riktigt rolig sak som håller på att hända! Jag och Victoria håller på att kolla på lägenheter tillsammans. Det skulle vara riktigt kul att flytta ihop tillsammans med henne, för jag tror att det skulle fungera riktigt bra! Det enda som problem nu är att hitta en lägenhet som passar bådas löner. Jag ska snart börja söka nytt jobb, eftersom lönen på det nuvarande inte är allt för bra.

Så imorgon ska jag sätta mig och skriva ett nytt uppdaterat CV, och absolut inte glömma att lägga till Pia's (gamla chefen) namn och telefonnr så de kan ringa henne. Så hon kan prata gott om mig (:
Men ni får gärna skrika till om ni vet något jobb eller så, för det jag har nu funkar bara inte.

Nu, sova. Jag blev trött av allt städande. Ha det bäst <3




Du är bäst <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0