john blund och jag är inget par längre

Eftersom sömnen har lämnat mig ikväll, så finns det inget annat jag kan göra än att sitta här. Jag är trött på att ligga och vrida och vända på mig i sängen, så istället tar jag fram soffan till datorn, och kör på ett Family guy-race istället. Bättre det än att ligga och lyssna på nåt skitprogram på tvn.

Jag har varit förjävla dålig på att uppdatera också, men det är väl för att jag lever ett jävligt tråkigt liv just nu, och när jag lever ett jävligt roligt liv har jag ändå inte tid för att uppdatera. Dessa inlägg får ni nöja er med, de som kommer när jag är pigg en söndagsnatt när klockan nästan passerat ''nu-går-min-pappa-upp-för-jobb''tid.

Men som sagt, fuck you John Blund, Peter Griffin, here I come.


Bilder från helgen kanske kommer upp lite senare. Kanske får arslet ur vagnen och uppdaterar med alla bilder som tagits sedan min bror gjorde illa foten sådär fint.. Men kom ihåg, ett kanske är alltid ett kanske.


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0