fortfarande söndag ;)

Nu är jag lite mer taggad. Har käkat frukost, druckit te och duschat. Är lite seg i huvudet, men vafan.

Inte så himla lång skoldag i skolan idag, bara religion och svenska. Sen är det hem och sova som gäller, för jag måste vara lite mer taggad ikväll då det är oktoberfest och krökande med mamma som gäller.

Resturang 9:an har alltid oktoberfest, då det är en resturang grundad och startad av en tysk, nämnligen min morfar. Så därför är vi lite av hedersgäster när vi kommer dit, och det ska festas rejält ikväll.

Men skola ska det bli imorgon då jag ska lämna in en fet artikel till text-lektionen. Satt med den i typ fyra-fem timmar igår, så jag måste lämna in den för att kunna få det betyget jag vill ha. Måste även börja gå på alla lektioner, eftersom det har varit lite torrt med det på sistonde. Och man vill ju inte förlora studiebidraget helt. Har redan fått en varning nu, så skärpning gäller.

Busiga jag..

Men jaa, nu ska man väl bara låta tiden gå, och sen är det skola, och skola är likamed kaffe. KAFFE KAFFE!
Mentorstiden ska användas idag också, studentskivesnack :D

NAJSNAJSNAJS!

Jag börjar se mer och mer posetivt på livet just nu, idag mår jag fan toppen! Trots att det fortfarande är söndag för mig..?!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0