saknarsaknarsaknar!

Jag saknar mitt jobb. Jag saknar alla de så jävla roliga tider vi hade, när vi stod där i köket och hade gräddkrig. Eller bara de dagar jag och Helen psykade ut, och fick alla andra att vika sig av garv.

Vi var ett gäng. Ett riktigt gäng. Jag saknar de så jävla mycket att tårarna bränner. Det var så himla underbart att jobba där, att känna den glädje de kände när man klev innanför dörrarna. Där var det ingen som var utanför, alla var lika älskade av alla.

Varför, varför VARFÖR hände det som hände? Vad var det som gjorde att vi splittrades så som vi gjorde? Varför hade det inte bara kunnat få vara så som det var förr? När det var vi?! Jag, Jenny, Sadaf, Helen, Malin, Pia, Anki, Linnea, Linda Ek och Annica. VAFAN HÄNDE?!

Tjejer, vi måste hitta på mer ihop. Vi får inte släppa varann. Älskar er, föralltid världens bästa arbetskamrater! <3<3

             


Kommer aldrig glömma er tjejer. Och jag tackar dig, Pia Stämberg Berggren, för att du startade Barnadiset. Jag tackar dig av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3<3<3<3

2008-10-17 @ 23:48:32
URL: http://jennystamberg.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0