söndag

Efter en mycket mysig och lugn helg, späckad med film och gos, sitter jag nu här. Har laddat upp med te eftersom jag snart ska sätta på ett avsnitt av Family Guy, as usual.

Har idag haft personalmöte på jobbet, och kan inte säga mycket mer än att det gick bra. Kommer nu få de timmar jag vill ha, torsdagar, fredagar och söndagar. Vill vara ledig iallafall en dag om helgerna, men nu nästa vecka kommer jag jobba torsdag till söndag. Kan ju inte säga att det är mycket fel med det, men jag kommer vara trött som fan iallafall..
Tyvärr så måste jag ju, eftersom lönen absolut inte är den bästa där, så måste jag jobba mycket mer än vad jag brukade. Menmen.. Kommer alltså frånochmed nu jobba tre till fyra dagar i veckan. PENGAR PENGAR!

Men ska inte tråka ut er med det, då det inte finns något tråkigare att läsa om än jobb.

Men Tullisch, jag är rätt taggad på att gå ut på fredag, vill du eller eeeeeeeeeej? Kan ta en lugn kväll med mycket dans, och lite alkohol? Skulle passa min kropp perfa. Skulle egentligen ha några vita helger, men vafan. Behöver inte bli så mycket, maha,

Men nu, family guy! PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0