sömnlöshet

Jag kan inte sova. Jag vill bara att jag ska kunna lägga huvudet på kudden och somna, men det funkar inte. Har legat och försökt nu i flera timmar, men har inte lyckats, och nu har jag gett upp. Jag skiter i att sova inatt, för om jag lägger mig nu kommer jag bara vara ännu tröttare när jag kliver upp.

Jag får skita i det helt enkelt. Kanske kan strunta i sista lektionen imorgon och åka hem och sova då? Skulle vara skönt.

Idag inhandlade jag mig en ny jacka. Börjar ångra det lite då den ser exakt ut som den jag har haft i två är, förutom att den nya är röd. Men vafan, det fanns inte mycket annat att välja, så det fick bli den.
Jag vill nämligen inte köpa en jacka för flera tusen, för då skulle jag inte våga ha den på mig. Det var inte jag som betalade, utan det var mamma, men jag vet att om det händer något med den så kommer jag få köpa en ny själv, och det vill jag inte.

Menmen, skiter faktiskt i vad jag har på mig, sålänge jag inte fryser när det väl kommer till kritan.

Ska ladda ner lite filmer att titta på nu, men kanske skriver lite senare.
Puss

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0