skitskitskit

Ett perfekt avslut på en asrolig kväll... Verkligen! Jag vart så jävla arg igår, så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Så jävla typiskt att en sån där skitgrej ska hända, allt bara för att förstöra.
Kvällen var asnajs innan dess. Vi fick skjuss till nivå 22 där vi tog 5 shots var. Sen drog vi vidare till K15. Men det var väldigt dött där, och jag trivdes inte alls. Men jag fick min redbull vodka iallafall, som jag lyckades dricka kanske 3 klunkar ur innan den var borta. Vart jag ställde den har jag ingen aning om..?

Efter K15 skulle vi röra våra söta rumpor till Fellows, men där var det en mastodont kö, så vi stod där i kanske 20 minuter (ingen tidsuppfattning tyvärr) innan vi gav upp och begav oss till Chaplins istället.
Har saknat det stället som fan, kan jag lova! Där stod mina favoritvakter, och det var verkligen nostalgi. Så där vart det lite dans och mycket skratt.

Men det var även där som jag upptäckte att plånboken var borta. Men jag hade det lite på känn, eftersom jag skulle kolla i väskan hela tiden efter den. Så då var det bara att gå in på chaplins igen och leta. Ingen plånbok. Nehe, ringa handelsbanken och spärra kortet. KUL JUL!!

Jaja, inte mycket att göra någonting åt. Nu kanske man kan låta bli kontot lite, och spara lite pengar istället.. Grattis Ninni, grattis.

Men jag vill ändå tacka dig Jennie för en asrolig kväll! Det gör vi om, fast plånboken får gärna följa med hem sen också!

Nu ska jag åka och jobba, inte taggad kan jag lova! Men

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0