planering

Jag har bestämt mig;

Jag ska aldrig mer klippa av mig håret. SAKNAR MITT LÅNGA HÅR!!!

Kommer gå med tofs tills den dagen mitt hår har växt ut de 15 centimetrarna jag klippte av.

För övrigt har helgen varit perfekt.

IMORGON; Tandläkare och köpa ny jacka (?)

TISDAG; Ingen aning

ONSDAG; Sluta tidigt och då kanske hem och städa? Behövs..

TORSDAG; Jobba och snacka skit med Elin

FREDAG; Jobba och tagga till inför lördag

LÖRDAG; Släktkalas med alkohol inblandat. Kan bli skoj.

SÖNDAG; Jobba, och må dåligt över att det var alkohol inblandat dagen innan.

Sen är det äntligen dags för höstlov, och på detta händelserika höstlov blir det en efterlängtad kryssning. Lilla Victoria fyller 18, så det blir parteypartey. Längtar! <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0