min fredag

Dagens idag har varit som alla andra fredagar.

Först började jag skolan med prov i filosofi. Gick väl sådär, men tror på ett G iallafall. Vissa grejer var jag rätt så osäker på, medans andra grejer var självklara.

Sedan klockan ett var det dags för jobbet. Som vanligt.. Efter ett tag kom Victoria och började sitt pass, och det gick hur bra som helst. Vi jobbar även tillsammans imorgon igen.

Efter jobbet blev det lite snack med våra vakter (vi jobbar ju i ett centrum) och sedan lite fika på Café Cozy. Riktigt trevligt! Skjuss hem av Tina fick vi sedan, som jag njöt som fan av eftersom det var svinigt kallt ute.

Nu ska jag påbärja en städning, eftersom vi ska ha släktkalas imorgon. Och jag jobbar 09-15 så jag hinner inte städa, eftersom gästerna kommer vid fyra. Så måste städa lite fort nu, så inte klockan blir allt för mycket (:

Sen ska jag soooooooooova! Vi hörs imorgon! pöss <3


Kommentarer
Postat av: ZAD

NAJJJS!

2008-10-25 @ 22:03:36
URL: http://orkamode.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0