luftmadrass is thaaaaa shiet

tisdag gäller det så det bara smäller om det! Det fetaste och bästa kryssningen EVER! Najs som fan!

Idag har jag bara legat hemma och verkligen njutit av att lovet äntligen har börjat. Har kollat film, och myst.

Nu när mina kusiner (och resten av släkten) skulle komma, så köpte mamma en uppblåsbar madrass stor som en 160säng typ, och ställde i mitt rum. Där skulle min kära kusiner sova. Nu har jag förbjudit mamma att ta bort denna madrass, då det var det UNDERBARASTE jag varit med om. Det ä'r som att ligga i en vattensäng, fast utan vatten då förstås. Och så är den i sån underbar höjd, att om jag ställer datorskärmen på stolen, så får jag perfekt syn över det som utspelas på denna skärm.

Jag ska nog byta min riktiga säng mot detta mästerverk - Luftmadrassen <3

Så ikväll blir det en så kallad filmkväll. Ska ladda ner massor med mysiga filmer.
Joina?


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0