gamla tider

Helt plötsligt fick jag en sån dag ''saknar-gamla-tider''känsla. Jag saknar hur det var förr. Alltså, inte förr, förr, utan typ, för 4 månader sen kanske. Jag var glad då, och det var sommar. Just nu känner jag mig bara deppig, sliten och grå. Vissa dagar känner jag mig fruktansvärt ensam, medans jag andra dagar njuter av ensamheten och att jag kan göra alla mina val utan att behöva tänka på någon annan. Men hur länge ska det vara så då?! Jag kan ju inte hålla på så fram och tillbaka, någon dag måste jag ju bestämma mig för hur jag vill ha det?

Jaja, nog med daltandet...

Idag var jag på en suuuupertrevlig fika med gamla BD-gänget. Saknar också dem tiderna som fan! När vi var ett helt gäng som bara längtade efter att jobba och träffa varann! Mitt nya jobb är inte samma sak. Det är inte samma sammanhållning som det var på Barnadiset. Visst, det kanske är för att jag inte jobbat där så länge, men det känns inte samma.
Önskar att Pia aldrg sålt det där stället, utan att vi fortfarande skulle jobbat kvar, allihopa.. Men drömma går ju..


Ska nu sluta skriva, för allt som verkar finnas i mitt huvud är just nu negativt..

Vi hörs när de glada tankarna kommer igen.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0