från det ena, till det andra

Fyfan va skönt det kan vara att duscha ibland! (får en liten deja vú om att jag snackat om detta förut?)
Idag i duschen tog jag verkligen hand om mig själv. Jag la en ansiktsmask, badade fotbad, la sedan en hårmask och sist med inte minst så peelade jag hela ansiktet.

Känner mig så himla mycket fräschare nu! Fast jag kände mig jävligt äcklig, så jag hade typ 2 dagars smink på mig, eftersom jag veeeerkligen inte orkade tvätta bort sminket. Så inte så konstigt att man känner sig fräsch.

Jag har funderat på en grej ganska så länge nu.. Att sluta röka, och börja träna. Äta nyttigt och sova bra. Bli en helt ny människa helt enkelt! Jag skulle vilja flytta någonstans där jag inte kände en jävel, och bara börja om mitt liv. Fatta skönt det skulle vara.

Typ flytta upp till Jokkmokk och bli deras stockholmska finne! Som de inte vet ett skit om, och aldrig kommer få reda på ett skit om heller, om man nu inte berättar lite.

Najs. Framtida planer kanske? Bli en ren-drivare? Eller vafan det nu heter..

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska peela innan man lägger ansiktsmask ;)

2008-10-23 @ 19:02:19

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0