det var den natten det

Så, nu har jag kollat på High school musical och den där Girl next door. Förstnämnda filmen var väl okej, har ju sett den förut. Men den andra filmen grät jag som ett litet barn till. Det var verkligen den mest hemska film jag någonsin sett. Så jävla hemsk.

Nu ska jag gå och lägga mig någon timme, är helt död och slut i huvudet. Om 45 minuter skulle min klocka ringt, men det alarmet är ju bara att stänga av. Struntar i första lektionen som är idrott, så jag börjar 12:40 istället. Måste gå på Annas lektion, annars hamnar man så förjävligt efter.

Men skit samma, sängen kallar. Får se om man lyckas somna denna gång.

Puss

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0