uppdatering

Anna är en bra söt jävel.
Ville bara säga det.. Hmm?

Men, hon sa en riktigt rolig sak till mig, inte bara det att hon är glad om jag är kvar vid msn när hon tagit sitt älskade bad, utan när hon berättade att det självklart kommer bli en kryssning på hennes födelsedag! UNDERBART JU! Vi, hennes närmsta vänner, är bjudna på en kryssning. Så det är alltså dags att spara lite pengar igen då. Men det är lätt värt det.

Om jag orkar kanske jag slänger in lite bilder från kryssningen då Victoria fyllde myndig.
Men nu; en bild på mina nya piercingar!

MYCKET SMÄRTA x2!

  

Men det vart fint tycker jag (:

 

Dock är den inte klar ännu, då jag ska göra två till i ''nederdelen'' av naveln, så det blir en form av en stjärna.
Men den högra piercingen (om man tittar uppifrån, framifrån: vänster) har däremot kanske samlat på sig en infektion, så jag baddar den som mitt barn, men lyckas hela tiden fastna i något.

Och på krogen ska vi inte prata om, när killarna kommer fram bakifrån och tar en på magen, KATCHING så fastnar dom i piercingen.. Jag satte mig ner och sket i att dansa tillslut.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0