torsdagmorgon

Jaha, så försov man sig iallafall.. Men det är lugnt, vi får hoppas att Claes står och snackar massa blaj i början på lektionen, så tjejerna inte behöver vänta på mig. Det är ju trots allt jag som håller i bandet som vi ska redigera idag. Jag fattar inte varför det alltid är jag som ska ta de "viktigaste" sakerna.

Menmen, nu är jag iallafall klar för avgång. Bussen kommer 52, och då står jag där med kameraväskan i högsta hugg och kliver på. Nu är det borstning av tänder som gäller, ska ni veta.

Ikväll är det jobb på listan, jobbar till åtta, men vi får seom det kanske blir lite fika efter det. Skulle sitta fint i höst/vinter/vet inte vad jag ska kalla det-vädret.

Men jag kanske uppdaterar när jag kommer hem, om jag inte sitter med näsan i geografiboken, som vi för övrigt har prov i imorgon, eller så ligger jag under täcket och snusar sött.

Men hur som helst, vi hörs! <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0