tisdag

Jag lyckas aldrig somna när jag vill. Nu somnade jag alldeles för tidigt i soffan under en film med moster och Benke. Vaknade för en liten stund sen och känner mig pigg och utvilad. Lycka till att somna nu!
Men däremot gör det inte så himla mycket, för jag har studiedag imorgon, så jag kan sova hur länge jag vill. Kanske inte överdrivet länge då det även står jobb och bio på schemat.

Så, resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag; Studiedag, försöka städa rummet. Jobba 16.30-20.00 och sedan bio med moster, mamma och bror. Saw 5
Torsdag; Skola 08.15-12.10. Sedan är det jobb från 13-20.00 och efter det en mysig fika med Elin.
Fredag; Skola 08.15-12.20. Jobb från 13-20.00 och därefter tagga till och gå ut på krogen med Victoria.
Lördag; LEDIG! Kanske en fika med moster innan det är dags att tagga till inför födelsedagskalas i skogås.
Söndag; Jobb 12-18.00 och sen sova sova sova!

Ser den mysig och trevlig ut? Njae, det vette fan.
Men nu ska jag hoppa i säng, försöka sova går ju.

Skriver kanske imorgon.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0