Så jävla kul

Asså när man sitter och läser igenom jättegamla blogginlägg kan jag inte låta bli att skratta. Tillochmed jag tycker att de inläggen är roliga, och förundras över vilken fantasi jag hade, och vilken tid! Då hade jag ändå pojkvän, vänner, jobb och skola. Nu har jag.... eeehm... jobb och vänner? Ja just det, skolan också. Eller ja, om man ens kan räkna med den.

Jag skulle egentligen behöva sova, då jag kommer jobba imorgon. Åker direkt från skolan så jag är där till ett, och sen är det jobb till åtta. Kanske kan ta en mysig liten fika med elin sen (jobbarkompis) eftersom hon har varit utomlands en vecka nu, och jag har inte kunnat skvallra till henne.. Mycket att ta igen.

Men det är lugnt, jag har sovit ända sen jag kom hem från skolan, vilket var runt tretiden, eftersom jag har vart på möte och intervju med BRIS. Vi håller på att göra en film i skolan om ''Allemansrätten" eller hur det nu stavas. Så vi gör en dokumentär om misshandel/alkoholism i hemmet. Intressant! Samt att jag känner en vän som blivit utsatt av detta, och kan du ställa upp på intervjuer om hur det var, hur det kändes etcetra. Hon är skuggad däremot, men det ger en verklighetskänsla tycker jag!

Nu babblar jag på allt för mycket, vilket jag egentligen inte skulle göra. Men man kanske ska börja ta sig tiden att börja blogga igen? På riktigt menar jag nu. Kanske skulle kunna ta o göra det. Kan vara kul..

Menmen, kanske ska försöka sova nu, 8:15 står "rörlig bild" på schemat, och det är jag som har bandet från själva intervjun.

Puss&Kram

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0