kan inte sova

Japp, så sitter jag här igen då. Kan inte sova, kommer inte kunna sova förräns jag ändå ska upp sen. Det sög ju må jag lova. Men nu när jag sitter här i min ensamhet, eftersom Elin precis lämnat mig från msn, så kollar jag igenom gamla bilder. Och fyfan va roligt jag har minnen att titta tillbaka på!
Kolla själv:

                               

Nu orkar jag inte välja ut mera, har tagit ur lite av dessa bilder jag har på datorn. Vad de visar orkar jag inte förklara, ni får använda ögon och fantasi, så löser det sig!

Kommentarer
Postat av: amanda

Hahahahaaaa, sophia är så jävla skön på den där bilden hgst upp från dead marry filmen :D

2008-12-08 @ 19:10:23
URL: http://amandalouise.blogg.se/
Postat av: lillisen

phillkaaaaaan <33

2008-12-16 @ 00:19:37

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0