HATAR KYLA

Fyfan, jag är redan trött på denna kyla som infinner sig varenda jävla vinter. Inte bara för att det är kallt ute, utan för att mitt rum som befinner sig på källarvåningen, alltid är så JÄVLA kallt! Jag har parkettgolv, och det är som att gå på is när man kliver upp på morgonen.
Det spelar ingen roll att elementen är påsatta på fullt, det är svinkallt och äckligt iallafall. Man har ju inte direkt stor lust till att kliva upp då iallafall.

Jag gillar verkligen inte vintern. Visst, det är jättemysigt med julafton, och skitkul med nyårsafton. Men varför denna kyla? Och snö, framför allt. Vad är grejen. Jättefint med snö på julafton, men jag kan ta ett vykort och kolla på snön därifrån. Fungerar perfekt för mig.

Jag ska flytta utomlans. Vintern i Thailand och sommarn.. Ja.. Den går väl an i Sverige. Kanske.

MEN JAG HATAR KYLAN, OCH MED DEN KOMMER SNÖN.
RATA SNÖN.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0