uppdatering..?

Så, nu var man svarthårig igen. Eller aa, en del av håret är fortfarande blondt. Jag kommer aldrig låta Jennie färga mitt hår igen, då det är andra gången som det blir katastrof igen. Haha.
Vi satt hemma hos henne igår. Jag, Jennie och Amanda. Väldigt trevligt, må jag lova! Vi fårgade håret, satt vid datorn och satt på balkongen och psykade. Eller aa, Jennie ''gasade'' - HAHAHA! Jag och Amanda ''garvade''
Fruktansvärt kul! (: haha.

Har typ inte haft ngn skola idag. Eftersom jag inte hade någon naturkunskap så började jag halv ett, och sen när jag kom till skolan visade det sig att jag inte hade någon svenska/engelska. KUL. Men nu är det bara tjugo minuter kvar tills jag börjar italienskan, och sen är det livskunskap som jag förövrigt fick MVG i. WIHOW.

Kulkul.

Orkar inte skriva mer nu. Men vi hörs när mitt internet slutar fucka upp sig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina bilder!

2008-05-27 @ 13:40:45
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0