min måndag.

En riktigt seg dag idag. Var duktig idag och gick till skolan. Jag tror att det var tre veckor sedan som jag gick till skolan på en måndag. Vet inte varför, men jag kommer bara inte upp. Men idag stod mamma som vakt när jag gick upp ur sängen, tittade noga till så att jag klädde på mig. För har jag väl klätt på mig brukar jag inte gå och lägga mig igen.

Skumt det där.. Men det är för att jag blir piggare när jag klätt på mig, eller överhuvudtaget bara rest på mig och rört mig över rummet. Så jag kom iallafall iväg till skolan i tid, och gjorde min matte.
Sen var det naturkunskap, och jag sover aldrig så bra som jag gör på de lektionerna. Halvsov och smsade därimellan. Inte bra.

Åkte sedan till jobbet så jag var där till två, satt och pratade med Anki och Pia tills de tillslut lämnade mig ensam. Eller ja, vi hade två killar som praktiserade där, men de var inte speciellt sociala. Så jag satt där.. Och jag satt där..

Sen kom Björn och Philip, eller ja, jag tvingade dem att komma. De var ändå i närheten av Sthlm så de fick fan komma och vara sociala med mig. Men Björn grinade och ville inte följa med in, så Philip stod med mig vid kassan och pratade lite tills klockan snurrat för mycket och han var tvungen att gå.

Då blev jag ensam igen. Inte ett skit att göra, bara en kund inne. Så jag stod, och stod.. Sen gick den enda gästen och jag fick stänga. TACKAR!

Tatueringen kliar som inåt helvete nu, men jag har lyckats hålla mig från att klia. Kan inte, för jag vill FAN inte behöva sätta mig där igen, under dessa små skitnålar. Nej tack.

Ska sluta ordbajsa nu. Skriver kanske sen <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0