jahapp, dagens uppdatering kanske.

Det är konstigt det här med känslor. Hur lurad man egentligen kan bli, på vad man trodde att man kände först. Man känner en sak ena dagen, och andra dagen känns den känslan helt fel. Är jag korkad nu, eller är det någon som känner igen sig i det jag pratar om?

Idag har varit en mysig dag. Gick inte till skolan eftersom jag sovit extremt dåligt, och näsan var täppt efter denna pollenattack. Så jag var hemma och gjorde absolut inte ett skit. Sen kom Trosagrabbarna och Jennie över på lite mys ute på trallen, en kopp te och lite fotboll. Bajen vann idag igen förresten, och ni kan ju gissa hur glad min far var när han kom hem? Han va jätteglad.

Men sen åkte Trosagrabbarna och Jennie hem, och jag gick den sista rundan med Sulan. Det är satans jävla kallt ute, och jag frös även fast vinterjackan var på. Sjukt att det bara kan vända sådär..

Men nu ska jag iallafall hoppa i säng, och sen upp tidigt eftersom det är orientering som står på schemat. FYFAN. Skola från 8.15 till 17.55 - någon mer som fattar att jag kommer vara död?

Nej, sängen vare ja. Vi hörs när vi hörs.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0