igår <3

Jag är helt död. Helt död och slut i huvudet. Och jag ska jobba idag. Jobba idag, och krogen ikväll. Det är sista kvällen för 360, så man måste ju dit och säga hej då lixom.

Vilken jävla kväll det vart igår då. Satt vid ett mysipysiställe vid slussen och mös med Amanda, Jennie, Lillisen och Björnen. Vi drack massa vin och Baileys. Mysigt som fan.
Dock var det inte lika mysigt att jag tappade bort mina grejer hela tiden. Ena stunden var min telefon borta, för den hade jag glömt att jag gett till Björnen. Sen var mitt busskort borta, för jag hade glömt att jag lagt det i väskan. Allt försvann, men kom senare fram igen.

Efter det drog vi till Medborgarplatsen ock kramades med Jennies mamma. Där mötte vi även Apelskogen, som var med sitt sällskap och härjade i staden. Också trevligt, må jag lova.
Jag kom hem runt halv två, och det var ju inte så farligt, inte sant?
Men idag mår jag verkligen inte bra. VERKLIGEN inte. Mitt huvud sprängs.. Usch.

Men det är party ikväll igen! 360/Chaplins som sagt, och där ska vi röja som inåt helvete. Fyfan va vi ska röja. Helt galet.

Men nu ska jag gå ner i mitt rum igen och sminka mig. Mitt internet vill inte fungera. Är jag förvånad?
Mammas funkar, men inte mitt.

Men vi kanske hörs sen när jag kommer hem från jobbet. Om jag lever då....

PUUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0